teisipäev, 24. märts 2009

"SODA JERK" BEANS

Korrastasin köögis kappe ja avastasin, et mul on kogunenud sinna väga palju erinevaid konservubasid. Et kappi ruumi teha, hakkasin otsima retsepti, mis sisaldaks suuremas koguses erinevaid oakonserve. Epicurious'e retseptilehelt leidsingi ühe sellise! Alles hiljem avastasin, et minu oaroog sobib täiesti Nami-Nami kooskokkamise teemasse!

Toorained
Singi asemel panin mina hoopis vorsti, kui juba kapitühjendamiseks läks...
Ja valasin kõik kokku nn. slowcooker'isse
Tulemus on siin!

Enda häbiks pean ütlema, et ma ei oska selle retsepti igat komponenti tõlkida eesti keelde. Seepärast jätan ka retsepti praegu inglise keelde.
Kui umbes 15 aastat tagasi Eestist lahkusin, siis oli toidunimekiri üsna üksluine - ubadest teadsin vaid põlduba ja türgiuba, ei olnud neid kümmet erinevat sorti. Sama kehtib ka igasugu teiste toiduainete kohta. Ja veel jään ma hirmasti hätta eesti arvutikeelega.

Huvitav fakt on see, et mul oli absoluutselt kõik toiduained kapis olemas selle pika retsepti jaoks. Ainus asi, mida pidin poodi hankima minema oli limps, sest seda meil kodus kunagi ei ole.
See oaroog on mõnusalt magus, kuid limonaadi asemel paneksin ma hoopis bbq sousti.

"Soda Jerk" Beans

* 2 cups 1/2-inch cubes cooked ham
* 1 15-ounce can diced tomatoes in juice, drained
* 1 15-ounce can pork and beans, rinsed, drained
* 1 15-ounce can black beans, rinsed, drained
* 1 15-ounce can butter beans, rinsed, drained
* 1 15-ounce can pinto beans, rinsed, drained
* 1 large onion, chopped
* 1 large red bell pepper, chopped
* 1 large green bell pepper, chopped
* 1/2 cup (packed) dark brown sugar
* 1/2 cup cola-flavored soda
* 1/2 cup lemon-lime soda
* 2 teaspoons curry powder
* 1/2 teaspoon dried savory
* 1/2 teaspoon garlic powder
* 1/4 teaspoon cayenne pepper

Preparation

Place all ingredients in heavy large pot. Bring to boil over medium-high heat, stirring until sugar dissolves. Reduce heat to medium and simmer uncovered until juices are thick, stirring gently and frequently to prevent burning, about 20 minutes. Season with salt and pepper.

2 kommentaari:

  1. Tundub huvitav roog olevat. Mida juurde söite? N

    VastaKustuta
  2. Kuule, midagi ei söönud juurde. See oleks aga väga hea grillipeo lauale.
    Ühel päeval tegin sellise gemüüze: roheline Romanie salat ja siis seda oasegu. Segasin kõik selle kokku ja oligi maitsev lõuna mulle valmis.

    VastaKustuta