laupäev, 21. märts 2009

EPILOOG

Mul on internetis oma retseptikogu juba ammust ajast olemas, kuid see on selles suhtes igav, et seal on retseptid, mida ma tahaksin teha ja on ühel või teisel põhjusel mulle huvi pakkunud.
Kahjuks sageli nad sinna ka jäävad.
See retseptikogu saab loodud selleks, et lõpuks ometi ma arvuti tagant kööki läheksin :)

4 kommentaari:

  1. Aga kus Sul see retseptikogu on, kui see saladus pole? :)

    VastaKustuta
  2. Vägev ju! Lennuk, pane oma blogi minu blogi lemmikutesse. Ma hetkel ei näe sind msn-is.

    VastaKustuta
  3. Pille, see retseptikogu on salasõna all. Seal ei ole tõesti midagi huvitavat. Enamus copy-paste tüüpi vuffel kraam. Sinna kogutud deviisi all: "homme teen" ja tegemata kõik.

    VastaKustuta
  4. Ok :) Aga vaatan siis põnevusega, et mida Sa siin avalikustad (Nami-Nami foorumis saad alati ju aktiivsed lingid siia blogisse panna - nii saad lugejaid ka juurde :))

    VastaKustuta